Nasledujte nás na Facebooku

Informace

Výrobci

Slevy

Jak na cvičení s Venušinými kuličkami?

Venušiny kuličky můžete použít na posílení pánevního dna a vaginálních svalů nejen pouhým vložením a nošením, ale i cílenými cviky. V tomto textu se dozvíte, jak na ně.
  1. Najděte zodpovědné svaly
    Při cvičení je důležité si uvědomit, které svaly při něm budete zapojovat. Stáhněte vnitřní svaly tak, jako když potřebujete zadržet močení – právě díky tomuto pohybu budete svaly budete cvičit. Tento pohyb jde přirovnat k pocitu, kdy stlačujete svaly pánevního dna vzhůru, směrem k dolní části zad.
  2. Vložte Venušiny kuličky
    Najděte si pohodlnou, uvolněnou polohu, v sedě nebo ve stoje, a jemně zatlačte kuličky do svého poševního vchodu. Jakmile jsou úplně vevnitř, přestaňte je zasouvat dál a dejte nohy k sobě tak, aby se kuličky udržely na místě, zatímco se budete přesouvat do první pozice cvičení.
  3. Cvičení v sedě
    Sedněte si s nohama stále u sebe. Uvědomte si svaly pánevního dna a použijte je k posouvání Venušiných kuliček dopředu a dozadu. Pokud vám to ze začátku nejde, zaměřte se na stláčení kuliček po dobu několika sekund a poté se zase na několik sekund uvolněte. Nejlepší je toto cvičení zopakovat 3x denně po 10 minutách.
  4. Cvičení ve stoje
    Při tomto cvičení využijete váhu kuliček a gravitaci k procvičení svalů. Stoupněte si a nohy rozkročte na šířku svých ramen. Zatněte svaly pánevního dna tak, abyste kuličky zůstaly uvnitř. Cvičte 3x denně a vždy se snažte udržet kuličky na místě o něco déle.
  5. Cvičení v podřepu
    Rozkročte nohy co nejvíc to je možné a pomocí zatnutých svalů držte Venušiny kuličky. Poté mírně pokrčte kolena do pohodlného dřepu a pomocí svalů zkuste přesouvat kuličky tam a zpátky. Až vám to půjde, přesuňte se do hlubšího podřepu, kdy je toto cvičení obtížnější.

Venušiny kuličky Twin Balls

Pánevní dno můžete posilovat i s dildem

Současné použití menšího dilda a stahování a uvolňování svalů pánevního dna většina sexuálních odborníků považuje za výraznou pomoc pro posílení těchto svalů. Dildo by ale nemělo být příliš velké, aby sval měl dostatek místa pro kontrakci, nemělo by být v průměru širší než 2 prsty. Zároveň by mělo být těžší. Díky váze zůstává dildo na místě.

Tip: Mezi těžší dilda patří skleněná nebo kovová.

  1. Lehněte si do příjemné polohy
    Mezi nejsnadnější patří lehnout si na záda, hlavu podložit polštářem a pokrčit kolena tak, aby obě chodidla byla na podlaze.
  2. Uvědomte si svaly pánevního dna
    Při několika hlubokých vydechnutích se soustřeďte na zatnutí svalů pánevního dna. Snažte se vynechat všechny ostatní (i když ze začátku možná budete potřebovat pomoc břišních nebo řitních svalů, časem se bez nich obejdete).
  3. Zaveďte dildo
    Dildo namazané lubrikačním gelem postupně vsunujte do vagíny. S každým zasunutím jej stiskněte pomocí svalů pánevního dna na několik vteřin.
  4. Stabilizujte polohu dilda
    Jakmile cítíte, že je dildo v té správné poloze, aby se uvnitř udrželo bez pomoci rukou a zároveň vás nikde netlačilo, můžete začít se cvičením.
  5. Procvičte kontrakce
    Stáhněte svaly pánevního dna 10 x a poté zhluboka vydechněte a uvolněte se.
  6. Prodlužte cvičení
    Toto cvičení můžete opakovat každé ráno nebo večer, záleží na vašich osobních preferencích. Kromě toho můžete přidat i další cviky, kdy velmi silně zatáhnete svaly, napočítáte do 5 a poté přidáte několik rychlých kontrakcí.

K silnějším svalům pánevního dna vám pomůže také vibrátor 

I když nejlepší je svaly pánevního dna cvičit více metodami, můžete si pomoci i tím, co máte doma – vibrátorem. Vibrace totiž zvyšují schopnost svalu ke kontrakci a jeho sílu. Fungují-li vaše svaly dostatečně si můžete ověřit vložením vibrátoru a stažením svalů. Správná reakce je, když ucítíte intenzivnější stažení svalů kolem vibrátoru. Vibrátor by neměl mít příliš velký objem a jeho ovládání by mělo být opatřené několika stupňi intenzity.

  1. Pohodlně si lehněte nebo sedněte
    Většině žen je nejpříjemnější poloha vleže, se zapřenými zády a mírně pokrčenými koleny.
  2. Vložte vibrátor
    Namažte vibrátor lubrikačním gelem a jemně jej vložte do vagíny jen tak hluboko, jak je vám to příjemné.
  3. Zapněte vibrátor
    Vibrátor se vždy snažte zapínat na co nejnižší vibrace, s postupem času můžete přidávat na intenzitě. Nemusíte se dostat až na nejvyšší stupeň, řiďte se podle vašich pocitů (cvičení nemá být nesnesitelné).
  4. Procvičujte
    Opakujte stahování svalů pánevního dna spolu s jejich uvolňováním v poměru 1:1, 5-10 sekund (podle toho, co vydržíte, doba cvičení i odpočinku musí být stejná).
  5. V případě potřeby prodlužte pauzu
    Cítíte-li, že vaše svaly ochabují, dejte si delší pauzu nebo vyjměte vibrátor a zkuste jiný druh cviků.
  6. Cvičte nejlépe denně
    Nejvhodnější je denní cvičení aspoň 5 minut a ne déle než 10 minut. Po odcvičení se zapnutým vibrátorem ještě udělejte několik cviků s vypnutým vibrátorem stejně jako v předchozích krocích (dodržujte vyrovnanou dobu cviku a relaxace).

 Venušiny kuličky Feelz Toys Desi Love Balls